REKLAM YAZARLIĞI

Reklam Yazarlığı

Gündelik hayatımızda pek çok yolla ve türlü çeşitli ortamlarda karşımıza çıkan ve birçok kişinin "Ben bunun daha güzelini yazardım!" benzeri cümleler kurmasına neden olan reklamın teorisini öğrenebileceğiniz, pratik dersler ile uygulama olanağı bulabileceğiniz bir yazarlık programı...

Reklam yazarlığı, yazarlık alanları içerisinde yaratıcılığın ve aktüel bilginin en çok kullanıldığı; siyasetten spora, edebiyattan sinemaya ve tiyatroya kadar birçok sanat dalıyla yakından ilgili bir uzmanlık alanı… Hedef kitle seçimi, kullanılan dil ve yaratıcılık ilişkisini öğreneceğiniz, reklamın büyülü ve renkli dünyasında heyecan dolu bir serüvene hazır mısınız?

Parlak zekâ, dinamik algı ve çokça çalışmayla reklam yazarı titrine sahip olabilmek; başka bir değişle, popüler ve heyecanlı bir mesleğin kapılarını aralamak için biraz cesaret, biraz heves yeterli...

Bilinçaltının kodlanma biçimleri, olumlu imaj, marka ve hedef stratejileri, örtük reklam, dil-düşünce-reklam ilişkisi gibi pek çok konunun ama en önemlisi yaratma cesaretinin anlatılacağı program, temel yazarlık bilgileri üzerine şekillendirilecek, ilerleyen aşamalarda tematik reklam yazarlığı ödevleriyle devam ettirilecektir.

Sinemart Yazarlık Okulu’nun diğer disiplinlerle mukayeseli olarak sunduğu yakın ve uzak dönem reklamcılık ve reklam yazarlığı teorisinin yanında pratik yapma olanağıyla hazırlanan Reklam Yazarlığı programı, yaratıcılığına ve kalemine güvenen, zekâsı ve hayal gücünün sınırlarını görmek isteyen, ister okullu ister alaylı olsun reklam yazarlığına ilgi duyan herkese açıktır.

Kurs Bilgileri

Ders İçeriği

  • Yaratma Cesareti
  • Türkçenin Söz Varlığına Çözümleyici Bir Yaklaşım
  • Nasıl okumalıyız, Nasıl İzlemeliyiz? Neden ve Nasıl Yazarız?
  • Anlatım Biçimleri, Anlatım Yolları, Anlatımı Geliştirme Metotları
  • Bir "Ara Form" Olarak Reklam Yazarlığı ve Tanımları
  • Metin yazarlığı, Reklam yazarlığı, İçerik Yazarlığı, Web Yazarlığı
  • Türkiye’de ve Dünyada Reklamın Kısa Tarihçesi
  • Reklam ortamları
  • Kampanya Kavramı ve Yaratıcılığın Önemi
  • Reklam Araçlarına Yönelik Prodüksiyon Çalışmaları
  • Reklam Etkinliğinin Ölçümlenmesi
  • Reklamla İlgili Kurum ve Kuruluşlar
  • Edebiyat, Sinema, Tiyatro ve Reklam İlişkisi
  • Kurgu, Dramatizasyon, Karakter
  • Kurguda Zaman ve Mekân
  • Yazmanın Psikolojisi ve Felsefesi
  • Yaratıcılığın Sınırlarına Yolculuk
  • Uygulamalar

Eğitmen
Reklam Yazarlığı
Necati BULUT

Ödeme Bilgileri
Reklam Yazarlığı
Hafta İçi / Hafta Sonu belirlenen gün ve saatlerde arasında yapılmaktadır.

Kursun gün ve saatleri, katılım bedelleri kursun niteliğine göre değişkenlik göstermektedir.

Katılım bedelleri kayıt esnasında kredi kartıyla, peşin / taksitle ya da anlaşmalı bankaya (1-12 Taksit) olarak ödenebilir.